The last day

Sista dagen jag sitter vid en dator i Maggan och sista dagen for detta aret jag ar i Maggan. Trakigt samtidigt som det ska bli skont att komma hem. Jag har massor att ta tag i numera.. Inte okej nagonstans egentligen, jag ar riktigt javla stressad. Trtos hjalp fran olika hall och dylikt sa ar det anda svart som fan med lagenhet i Halmstad. Kopa tycks vara det basta alternativet, men vart ska jag fa pengar till en insats ifran? Jag haller tummarna for att jag vinner till en insats imorgon pa lotto. Haller ni er era tummar for mig?

Snart ska jag ut och lagga mig vid poolen en stund sedan ar det dags for Maggans sista aventyr for den har gangen! Hors och ses i lilla Sverige!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tråkigt att du inte har hittat lägenhet än! Men det är alltid skitsvårt vid terminstart! man får försöka dela lägenheter även om det känns jobbigt eller hyra ett rum sålänge! Det gjorde jag första terminen innan jag fick en lägenhet där jag studerar! Lycka till och njut idag! Kram!

2011-07-29 @ 17:04:18
Postat av: B2

VI saknar dig älsklingen!! Fan att jag åker imorn när du kommer :(!Hopas du haftdet underbart <3 love

2011-07-29 @ 22:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0