Vissa dagar..

Kan jag reta mig:
  • Otroligt mycket på att människor inte bara kan sköta sitt eget.
  • På att folk har en attityd mot andra människor när de inte BÖR ha det.
  • På att man enbart värdesätter sig själv gentemot andra människor (läs vänner).
  • På att folk älskar när olycka drabbar andra människor.
Nej jag är inte på dåligt humör, men vissa dagar bara slår det en hur otrolig falsk människan är. Det elakaste djuret som går på planeten måste vara vår ras. Vi ljuger, sårar, slår och låter ingenting komma i vår väg för att lyckas? Vad tusan är vi för typer egentligen? Ibland är det inte konstigt att man tyr sig mer åt djuren, de är i alla fall ärliga i allt de gör. De visar exakt så som de känner i alla lägen, sen när gjorde du det själv senast?


Kommentarer
Postat av: maria

sv: men fan vad cp att du får visa leg för en powerking. haha, är det nåt nytt att det är åldersgräns på dom? låter helt koko.

2011-07-21 @ 20:11:29
URL: http://mariaaa.ratata.fi
Postat av: Anonym

Jag håller med dig, det är så sjukt ibland hur människan fungerar. Riktigt obehagligt!! Sen måste jag säga att jag tycker att du skriver så bra! Dina "tankeinlägg" är så bra! Stor kram!

2011-07-21 @ 21:54:20
Postat av: Alice

Anonym: Ja, människan skrämmer mig.. Otroligt mycket ibland, man blir mörkrädd! Tack, vad roligt att höra att de uppskattas mina djupa tankar :) Kramar!

2011-07-22 @ 11:34:53
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Anneli

Håller helt med dig! Det går en gräns med allt och ibland vill man bara lägga sig och sova bort dagen

2011-07-26 @ 10:37:28
Postat av: Alice

Sv: ja visst ar det val sa! Skont att veta att jag inte ar ensam om den kanslan dock! :)

2011-07-27 @ 09:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0