Work work work

Snart, snart, snart får jag gå hem! 1 ½ timme kvar sen får jag gå hem och mysa lite! Sen är det bara imorgon kvar och sen drar jag på en veckas semester till spanien! Ska bli uuuuunderbart! Det kommer verkligen bli en välbehövd semester! Oh yes!

En annan underbar sak som hände idag var att killen som hjälpte mig skaffa lägenheten ringde mig idag. Han sa att han på ryktesvägar hört att jag tänkte säga upp den. Så jag sa att jag lämnat in uppsägningen igår och ja att det var lite läskigt men det var ett måste eftersom jag ska plugga i Halmstad. Han sa att det var det bästa jag kunde göra istället för att hyra ut den i andra hand som jag hade tänkt från början. Om jag haft riktig otur hade jag fått dit någon idiot som förstört den och sen hade jag fått stå för kostnaderna. Nej, tack! Så han sa att jag gjorde helt rätt! Han frågade också när jag tidigast kunde vara ute, och sa att han ska försöka få in någon så snabbt som möjligt så jag slipper dubbla hyror och kan komma därifrån så snabbt som möjligt! En riktig ängel är han! Inte nog med det, jag sa ju att jag var osäker OM det skulle vara 100 % rätt, men då sa han att säg bara till mig i god tid.. Så ska jag hitta en annan lägenhet till dig så du får ditt eget krypin igen! Visst är det väl fantastiskt? Jag kan lova att säkert 10 kg släppte från mitt hjärta. Nu känner jag mig lugn. Nu saknas bara en lägenhet i Halmstad, jag efterlyser en tvåa där husdjur är tillåtna. Så om ni hör något kan ni väl vara söta och säga till?

Ibland är livet inte så illa som man tror. Jag vill ju fortfarande inte flytta från alla nära och kära, men jag litar på att ni alla finns där för mig när jag kommer hem. Jag räknar med att ni kommer och hälsar på mig också.. för ni är mitt liv! Kärlek till er, ni vet själv vem ni är. Ni är fantastiska och jag vill aldrig någonsin vara utan er! ALDRIG!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!!

Har en vän som är i akut behov av lägenhet... Var ligger din? Eller vad har du för hyresvärd, så kanske hon kan ringa dit och kolla om det finns nån kölista eller så som hon kan skriva upp sig på.



2011-07-22 @ 09:15:31
URL: http://Emeliten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0