För mycket samvete?


Ibland känns det som om jag har på tok för mycket samvete för mitt eget bästa. Jag vill ställa upp för många människor i den mån jag kan, både i kris och okris. Sem brukar det lite då och då bli fel på vägen... När det blir fel på vägen så är det jag som sitter där med dåligt samvete.. Om det inte är för den saken så är det den andra.. Men ja sån är jag! Jag misstänker jag ahr fått den här egenskapen av min käre mor?

Aja, hur som helst så har mycket löst sig i alla fall. Tillslut!

Hann gå en långpromenad med Kola imorse, en ordentlig sådan! Kola var på strålande humör och jag tror inte han blev så varm som igår! Så han kutade runt som en liten hjort överallt och var allmänt lycklig!

Nu har jag fyra timmar kvar på jobb och sen blir det lillördagsmys hemma hade jag tänkt! Vet inte om min andre hälft har något annat planerat men om inget annat kan jag mysa till det med min fina Pinkisa som troget är hemma och väntar på mamma.

Ha en fin onsdag kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0