It's a hot night baby

Nja kanske inte idag, men så heter en av mina gamla nattklubbskollegors låt. Kom just att tänka på den av någon märklig anledning. I första videon som spelades in skulle jag faktiskt vara huvudroll! Men materialet blev inte bra och sedan lades videon på is.. Men ja jag blir kanske huvudroll i en musikvideo en annan gång! Det var ju ganska kul att vara med och se hur det faktiskt går till!

Kvällen på jobb har varit mycket mycket lugn.. Lite för lugn nästan. Men det är ju studentvecka och man kan gott märka av att det snart vankas semester och vädret är nästan på topp. Inte många som vill hålla sig inne då! Knappt jag heller, fast jag får ju betalt för att vara där om inget annat :)

Jag är faktiskt riktigt nöjd med mina senaste inköp från H&M! De sitter som handen i handsken, bara kroppen som ska slimmas till lite extra! Så imorgon ska jag bege mig ner till Ljunghusen igen för en lång joggingtur med Zeus, det gick ju så bra igår. Underbart.

Nu blir det chilledill!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0