1 år sedan


Idag för exakt ett år sedan så kom John hem till mig för första gången, vi hade alltså vår första dejt :). Vi hade bestämt sedan innan att vi skulle kolla film så vi satte på Hannibal (fråga mig inte om filmvalet, känns som om det var jag som valde och då tänker man inte riktigt efter..) . Vi kanske såg max 30 minuter av hela filmen, resterande av tiden satt vi och snackade om allt mellan himmel och jord. Kvällen avslutade vid Johns bil med en underbar mysig kyss.

Ja och hur det gick sen har ni nog förstått vid detta laget? Så vi har träffats i ett helt år nu. Helt galet vad tiden går fort. Men vi har hunnit med massor av roliga äventyr, en del tråkiga också men det bästa av allt är att det väntas en massa roliga och spännande äventyr till! Love you John!


Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

OOOOOOOj! Är det ett helt år.....ni är så underbart gulliga....:) Jag älskar er båda två.

mam

2011-03-12 @ 20:20:21
Postat av: Alice

Ja tiden går fort! Jag älskar dig mamma <3

2011-03-13 @ 14:11:57
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0