14 grader!

Åh nu är det 14 grader i soliga Malmö! Varför är jag inte ledig idag istället? Det är ju så tråkigt att sitta inne och häcka på jobb när det är underbart väder! Kan bara tänka mig hur det känns sen i sommar =(. Men äh, man ska inte klaga man ska väl vara glad att man har ett jobb! Funderar stark på att söka den heltidstjänsten som annonserades ut här... Men jag vill ju så gärna plugga också... Aja.. jag har en vecka att fundera på det!

Nu är det fyra timmar kvar tills jag får lov att gå hem. Vet inteo m det blir middag ikväll eller om jag ska städa, jobbigt att inte veta helt hundra. Men förhoppningsvis får jag reda på det snart! Måste städa idag, får inte finnas några undanflykter idag!

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0