And now I'm back


Inget internet på hela dagen igår.. Jag blevg nästan dum i huvudet, men lyckligtvis så kom det tillbaka idag så nu är jag återigen i bloggvärlden.

Jag har faktiskt inte varit hemma så mycket de dagar jag varit ledig, eller ja det blev ju en det väntan på mamma igår som segade sig innan vi kom iväg till Möllan igår. Mitt supersöta halsband hade gått sönder igen, och hade jag inte lämnat in det samma dag så vet jag med migsjälv att jag hade skjutit upp det, som med allt annat.



När vi kom dit blev det en helt ny kedja istället, vi bytte in den gamla mot en lite tjockare. Så OM jag har tur nu så går den inte sönder mer. Jag ahde blivit så ledsen om det försvannn!

Efter möllan stack vi till Entré en sväng, blev en ny vårjacka och ett par nya underbara skor. Nu är det bara våren som saknas! Komsi komsi lilla våren! Den svarta skinnjackan är också påväg hem till mig! Så nu är jag lite vårredo, så just Bring it on!




Jag ska visa detta på en dag när jag känner mig mindre stressad! I promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0