En ledig förmiddag



Ja som vanligt hamnade jag nere hos pappa nu när jag börjar sent idag. Ser ut som om detta förövrigt är min sista måndag på några månader framöver och det känns underbart. Man känner sig ändå rätt så sliten när man först jobbar fredag,lördag,söndag och sen en måndag till på det. Så det ska bli skönt!

Snart dags att planera lite semester. Jag och John ska iväg på något och sedan hade killarna bestämt sig för att de skulle iväg på sitt håll så då passar jag och mamma mus på att sticka ner en vända till underbaraunderbaraunderbara Magaluf i sommar igen. Man blev heeelt frälst när man kom ner där! Helt underbart var det, så just nu har jag spanat runt lite på resor dit men de är ju så jäkla dyrt. Kanske får bli en sista minuten även i år. Vi får väl se! Jag ska i alla fall hålla koll på när jag ska ta semester. Blir nog bara två veckor denna sommarn. Men det får duga!

Gud vad jag längtar efter sommar och sol nu. Jag är så trött på denna kylan! Brr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0