Godmorning!


Sådär då sitter man på jobb, ganska så tidigt en lördag igen då! Måste säga att jag sov helt okej, men trots det så lyckades jag vakna och vara både trött och ganska så irriterad. Man har väl sånna dagar ibland, och idag är en sådan! Kanske blir bättre efter lite skivstång/kondition med Camilla sen. I hope so, men det blir det säkert. Kroppen fick inte sin dagliga träning igår så det är säkert därför!

Så nu har jag Big brother på i bakgrunden, gårdagens repris. Alla är fulla och glada.. Vanessa är nog den som är absolut slampigast i huset, i gårdagens avsnitt var hon på ALLA killar på något sätt.. Å sa ta på mig, till Christian och Peter.. Ja herregud! Någpn jag retar mig mer och mer på hela tiden är Roza. Shit, hon är bara ett år yngre än mig och tror hon är svincool, pratar som om alla skulle tycka och tänka som henne och en mer egocentrisk människa får du nog leta efter! Jag jag jag! All the time! Orka! Men ja, trots det kommer jag nog fortsätta följa det ;P Fast man retar sig på de flesta där inne på ett eller annat sätt! Men Gurkan och Katerina är bäst! Bara så ni vet!

Nä kanske dags för lite kaffe såhär på morgonkvisten. Ha en underbar lördag kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0