Idag var det så otroligt lugnande och harm...

img_6142 (MMS)

Idag var det så otroligt lugnande och harmoniskt att komma hem till pappa. Jag kände hur alls känslor och jobbiga tankar bara försvann, de liksom rann av mig. Ibland saknar jag att bo nere i Ljunghusen så otroligt mycket. Det kändes ofta som om där fanns en vakande ängel över mig som tog bort allt ont man kan känna ibland Som det lugnet dom svepte över mig förut. Det lugnet får jag inte här hemma, det är något som saknas... Men men life goes on. Nu ska jag sova, jobb tidigt imorgon men innan jag slocknar vill jag tacka mina underbara föräldrar för att ni är bäst på så många underbar sätt! Tack för ni finns för mig och för att ni förstår mig, alltid! Ni är bäst <3


Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Vi älskar dig! Alexandra...du är det bästa som hänt oss :):) Utan dig.....vad skulle livet vara värt? har jag frågat mig många gånger??????

Livet är en strid....men...det löser sig alltid...vad det än må vara....Tro mig! Jag vet!

love you!

mam

2011-03-05 @ 07:59:32
Postat av: Alice

Jag vet och jag älskar er också så mycket! Ni finns där alltid för mig och ni förstår mig, det viktigaste av allt! Tack för att ni blev ni och att ni blev mina föräldrar! Ni är bäst!

2011-03-05 @ 08:01:10
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0