It's gonna be a long day

Arlinda messa mig vid sju imorse och undrade om jag kunde komma in redan vid åtta eftersom hon skulle på möte. Å ja, en halvtimme hit eller dit spelar ingen större roll för min del så det var klart.

Så nu sitter jag här och häckar ensam. Ska vara ensam till tolv och sen kommer Arlinda igen men hon sticker ju redan vid två... Så jag hoppas det finns någon annan som också hoppar in? Messa Robban men han har inte svarat än. Annars kommer jag vara ensam heeeeela dagen och det är sååååå tråkigt! Dessutom hinner jag varken träna eller äta.. Suck. Aja. Vi får väl se!

Ikväll ska det bli filmmys! John kommer förhoppningsvis hem idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0