Ljunghusen

Nyss hemkommen från min och Kolas morgonrunda. Det är ganska så gulligt att han tycksk unna klockan numera, för när klockan närmar sig halv tio så börjar han vakna till och kommer och sätter sig bredvid mig. Precis som om han säger att - Hallå mamma, nu är det dags att gå ut och kissa!. Min lille sötnos!

Som vanligt blev det Ängdalarundan nu på morgonen, tog faktiskt bara 35 min idag, kanske för att jag bara har en hund som ska kissa och lukta överallt istället för två. Keddy sov hos mamma inatt :)

Ska alldeles strax ner till pappa idag, har inte hunnit träffa honom så mycket nu den senaste tiden och tänkte passa på denna veckan. För från och med nästa vecka kommer jag jobba mer på Friskis, jag ska hoppa in som lite extra vikarie för Josefine när hon jobbar på TTM, så jag kommer ha tre fasta dagar tisdag,onsdag och torsdag. Sen kommer jag ha kvar varannan helg. Så nu blir det lite mer pengar, alltid trevligt! Hoppas bara jag kan få ledigt nästa tisdag när John ska opereras, hade känts bäst så. Vill vara där när han vaknar så klart!

Bokskogen igår var underbar, träffade inte på en enda människa och hela skogen låg tyst. Alldeles underbart! Jag är nog en liten skogsmulle egentlig :P ♥





Jag älskar denna söta lilla figuren på trädet! Den har fått vara där ett tag nu så jag tänkte bara föreviga den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0