Lugn fredag



Idag ahr jag verkligen inte gjort ett dugg vettigt.. Ja förutom att ha varit hos tandläkarn och tvättat. Jag är så hiiiiiimla trött! Jag och John låg däckade i sovrummet från 11.00- 16.00 och bara sov och glodde på tv. Helt sjukt skönt. Normaltsätt så brukar jag bli rastlös, men fortfarande så är jag ganska så trött så en lugn fredag var exakt vad jag behövde.

Men när träni9ngsångesten kom tillbaks var det förstås dags att ta ett litet pass nere på gymmet! Tänkte träna skivstång imorgon och träningsvärk har jag som tusan sedan igår... Så tänkte mjuka upp med ett kondispass. Får hoppas det blir lite lättare imorgon...

Aja, nu ska jag chilla lite till innan det är dags för sängen! Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0