Morgonmotion

Sådär då har jag varit ute med hundarna och käkade precis en underbart god frukost! Innan John stack iväg med Danne så hade han köpt med sig en supergod fralla med goda tillbehör i till mig! Suuupergod! Ibland kan det vara så himla gott att bryta den där tråkiga vanan med knäckebröd varje morgon :P

Jag som numera börjat bli nyttig (ja sedan igår i alla fall) gjorde även idag en urgod smoothie! Turkisk youghourt, frysta vildbär, havregryn och lite mjölk! Voila! Alldeles underbar!






Kunde inte skicka iväg inlägget efter promenaden för blogg.se vägrade.. :P Så nu har jag hunnit springa lite nere på värket också! Alldeles underbart! Snart är det duschen som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0