Nostalgi



Gud vad jag saknar gymnasietiden ibland! Fan vad roligt jag hade och tänk så tokiga vi var hela högen! Alltid hade vi en massa skit för oss och trots att vi hade total inbördeskrig i klassen i princip i tre år så hade vi någon konstig typ av hatkärlek till varandra! Vi skulle bråka och vi skulle bli sams!

Man fattade det inte då, men gymnasiet var en rolig och lärorik tid för oss alla. Man tyckte att de problem man hade då var världens största, men man skulle bara veta vad som väntade sig! Ibland vill jag bara tillbaka! Underbara gymnasiet!

Jag saknar er Sp3C! Fan vad grymma vi var!

Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

:):):) det kommer att bli...mer nostalgi med åren...på både gott o ont:)

Var så säker min skatt...:) :(



mam

2011-03-15 @ 10:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0