Oh no not you again!

Kan tänka mig att en del av er tänker så när ni ser hur många uppdateringar jag faktiskt har gjort idag. Men det blir lätt så när man jobbar tidig morgon och förmiddag för det händer faktiskt inte sådär supermycket på ett gym just under dessa timmarna. Dessutom har jag ju blogg i både dator och mobil.. SÅ ni får dras med mig lite extra de mornar jag börjar tidigt eller så får ni helt enkelt pusta ut i helgen eftersom jag åker till London och inte lär ha tid att skriva då :P

Det gick bra med Keddy idag! Han har några tänder färre men annars mår han bra! Tack och lov för det! Om jag har tur tar mamma med båda vovvarna hem innan hon ska till tandläkaren så slipper jag stressa hem till pappa och kan ta en liten runda med dem istället! Men vi får se! Jag vill ju också ut i solen!


Kommentarer
Postat av: maria

äsch, följer man en blogg så blir man väl knappast irriterad för att den uppdateras - tvärtom! skönt att det gick bra med hunden :)

2011-03-23 @ 14:36:02
URL: http://mariaaa.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0