Snark!

Nu har jag tränat Camillas underbara skivstångspass, svettats som en gris... Ätit och duschat. Nu är jag färdig för att åka hem och softa lite. Men tyvärr så stänger vi inte förrän fem idag. Suck. Jobbigt att vara trött ibland. Men man ska inte klaga! Inte alla som kan träna på jobb, det är faktiskt ganska så bra! We like it alot!

Har inte riktigt bestämt mig för hur min afton ska se ut idag. Jag orkar inte gå ut eftersom jag ska jobba imorgon, men å andra sidan så har jag sovmorgon till halv elva. Aja.. Vi får se! Kanske blir en sväng ner till pappa som jag eventuellt tänkt på. Men vi får se.

Lyssnar på covern till Katy Perrys E.T, man blir nästan tårögd så bra killen är! Om ni missat den finns den här. Visst är den väl bra?  



Nu ska jag spana på kläder... Så jag håller mig lite sysselsatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0