Söndagsmys



Nu har jag städat undan lite i köket... Så det känns lite fräschare. Sen gjorde jag rent fröken Pinks låda ifall hon skulle få ett infall att kissa under köksbordet igen.. Det händer nämligen när hon tycker lådan är för äcklig eller ja snarare att den luktar illa. Då är det dags!

Så nu ska jag strax hoppa in i duschen och sedan ska jag på med myskläderna! Fast egentligen så är jag så supersugen på att gå en långpromenad med hundarna.. Men jag tror inte John känner för det nu nu när han inte kan ha en ordentlig jacka på sig =(. Aja, vi får väl se vad det blir idag!

Btw, en ny favoritlåt igen... Jag vet jag byter favoritlåt så ofta, men det är något jag kallar för repeat-funktionen. När jag hittar en låt som jag tycker är jäääättebra så sätter jag den på repeat i ett dygn ungefär. Sen är jag sådär lagom småtrött på låten och kan bara lyssna på den lite då och då.. Ja, jag vet jag är lite konstig men sån är jag!

Hur som helst.. Det är Swingfly som är tillbaka och den nya låten heter Me and my drum.

Ha nu en mysig kväll, får se om ni slipper fler inlägg av mig idag.. Man vet aldrig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0