Värmande!


Nu börjar födelsedagen sakta lida mot sitt slut och ja jag får väl säga att det varit en underbar dag idag! Som sagt god lunch med mamma och John! Underbara grattis hälsningar av alla kära vänner på facebook och på sms. Man blir så himla varm i hjärtat <3 Jag blir i alla fall! Ni är bäst!

Nu ikväll kom Katarina och Rebecka med världens godaste blåbärs wienerbröd för att fira mig! Tack tjejer ni är fantastiska och tack alla kära kollegor för alla varma grattiskramar! Ni är underbara allihopa tack!

Snart dags för mig att räkna kassan, åka hem och lyssna på lite bra musik innan sängen kallar. För imorgon bär det av! Ni får försöka klara er utan mina uppdateringar/spammningar på bloggen tills söndag eller måndag!

Många kramar till er alla!

P.S Lämna gärna lite fotavtryck medans jag är borta, så jag har massa bra bloggar att läsa när jag kommer hem! D.S

Kommentarer
Postat av: maria

ha det så kul i london! har aldrig varit där men kan tänka mig att shoppingen är grym :)

2011-03-25 @ 05:28:48
URL: http://mariaaa.ratata.fi
Postat av: N

sv: tack, det är super :D

ska du göra något speciellt nu i helgen? :)

2011-03-25 @ 07:55:20
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0