Wiie!


Usch så trött jag blev! Nu har jag hunnit :
  • Duscha
  • Skrivit en sida på pappas memoarer
  • Ätit
  • Handlat mat och nödvändigheter
  • Packat ihop smutstvätt som ska tvättas på jobb
  • Varit ute med hundarna en gång till
Strax dags för lite smink och sen bär det av till jobb! Inte taggad alls idag. Jag förstår inte vad det är med mig? Jag är så trött hela tiden? Not cool! Men solen försvann ju för ett tag sedan igen, den får mer än gärna börja visa sig igen! Den behövs!

Å btw!! Min jumpsuit är redan påväg!! SÅg dock att de vände lite på postnr och stad men det kan väl inte spela så stor roll? De kom bara tvärtom.. Nej, nu måste jag sluta att oroa mig! Det funkade hur bra som helst med bankkortet i alla fall, så varför oroa sig för detta nu? Nej bara dumt! Positiv ska man vara!

Ha en trevlig eftermiddag så hörs vi senare på jobb igen!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är de duktiga med att packa varorna o skicka iväg snabbt! =) Underbart. Men det spelar nog ingen roll det där med postnumrena, för posten i Sverige har koll! Det finns ju säkert bara en Alice på den adressen du bor! Så oroa dig inte :). Ha en trevlig jobbkväll!

2011-03-30 @ 16:45:34
Postat av: Anonym

Vet inte om min kommentar kom fram så jag provar igen! Visst är de underbara med att packa och skicka iväg varorna! =) snabbisar. Men tycker inte du ska oroa dig för det där med postnumret, det kommer fram! Ha en trevlig jobbkväll, fast att du inte var så taggad =)

2011-03-30 @ 16:51:29
Postat av: Anonym

Vet inte om min kommentar kom fram så jag provar igen! Visst är de underbara med att packa och skicka iväg varorna! =) snabbisar. Men tycker inte du ska oroa dig för det där med postnumret, det kommer fram! Ha en trevlig jobbkväll, fast att du inte var så taggad =)

2011-03-30 @ 16:59:30
Postat av: Anonym

Haha.. kommentarerna har visst kommit fram!!! gud. sorry!

2011-03-30 @ 17:05:17
Postat av: Alice

Haha ingen fara, det ser ju ut som om jag har många som kommenterar min blogg när man loggar in ;P



Ja herregud så snabba de var! Jag hade inte räknat med att de skulle skicka den redan idag! Beställde ju den igår eftermiddag! Alldeles underbart!



Nu har jag jag bara 2 timmar kvar så jag ska nog överleva=) Hoppas du har en trevlig kväll =)

2011-03-30 @ 19:53:35
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0