Worktime

Så trött jag var igår kväll, jag däckade så fort Big Brother börjat och sen sov jag till halv nio idag. Så skönt! Igår var som ni vet en intensiv dag och jag hann med mycket på den långa långa dagen som det blev!

Skönt på ett sätt att börja sent idag för man hinner göra saker innan. Så jag och John käkade som sagt nere På Kronprinsen och därefter soppade vi loss lite på e-bay.. Farligt det dära! Men snart kommer jag få hem de här vackra sakerna:



Kanske kommer de när det slutat att vara varmt, men om inget annat så har jag ett par skitsnygga handskar till hösten!  Oh yeah!

Nu tar jag det bara lite lugnt med vovvarna och sen ska jag lämna av hundarna hos John innan det är dags för jobb! Hoppas ni har en underbar dag, så hörs vi senare!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0