En blåsig söndag

Sådär då var morgonpromenaden med Kola avklarad! Det blev en timmes promenad till, på och från Turbinen vid hamnen! Solen skiner och trots att det blåser på ganska så mycket så är vindarna varma och det känns helt okej! Det känns verkligen som om sommarn snart står för dörren! Underbart!

Just nu sitter jag och återhämtar mig med ett glas funlight wild berries, jag är egentligen ingen saft fantast men John lärde mig att det kunde vara ganska så gott ibland.. Så ja nu är jag väl lite småstuck på det! Inväntar att kaffet kan bli klart och att djuren ska ha mat innan det är dags att bege sig till gymmet! Tror det blir crosstrainern idag en halvtimme och bröst som ska tränas idag! Känns som om det kommer gå bra idag!

Hörs sen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0