Fullrulle


Just nu är det kortslutning i min hjärna. Jag är sjuuukt trött!

Dagen började med att Kola väckte mig vid åtta för e nmorgonpromenad. Därefter var det lite frukost och kaffe innan det bar iväg till Monica, enh sierska. ´Jag tror mycket på att saker och ting är förutsbestämt och ja som ni kanske vet tror jag på ödet och diverse paranormala saker och ting. Därför testade jag Monica idag, som förövrigt har ett superbra rykte!

Det sades otroligt mycket och än så bearbetar min hjärna allt som sades. En del saker tror jag helt säkert på medan andra saker är lite luddiga. MEN det visar sig tillslut om det är menat att bli så eller ej. Man får ta allt med en klackspark och inte gräva ner sig för mycket i allt. Men spännande var det!

Därefter var det dags att åka ner med djuren till pappa! Det blev en regnig tur i Falsterbo med pappa och alla fina vovvar. Jag blev genomblöt och kall efteråt, eftersom jag bara åkte ner med en vindjacka... Men det var et ttappert försök och det kändes inte så hemskt därnere som jag trodde!

NU sitter jag hemma och bara segar i pappas stora röda tröja och mellan varven tar jag en klunk påskmust och en liten brownie. Fick sånt supersug... Känns som om jag haft en riktig ätar vecka? Ska försöka sluta äta sååå mycket snart, men jag antar att kroppen behövde det extra mycket bara!

Hoppas ni haft en fin dag!

Puss och kram hela dan!

Kommentarer
Postat av: maria

damn! påskmust, det blev jag sugen på nu. säljs det fortfarande? haha :)

2011-05-16 @ 21:30:39
URL: http://mariaaa.ratata.fi
Postat av: Alice

Ja de säljer ut den för 2 spänn styck på hemköp :D:D:D turj ag bara köpte en annars hade jag nog gått upp några kilo snabbt där :P

2011-05-16 @ 21:33:14
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0