Grått å trist...

Godmorgon på er! Idag känner jag mig riktigt utvilad! Så skönt! Jag har sovit osm en stock och lite längre än jag brukar just nu! Riktigt härligt och med en god kopp kaffe i handen är det bara vädret som hade kunnat vara lite bättre idag. I Malmö regnar det och är riktigt riktigt gråtrist.

Jag kommer kanske ha en anledning till att ta bilen idag i så fall vilket kan vara ganska så skönt, men jag ser hellre att sommarvädsret är här för att stanna!

Har inte bestämt mig för om jag ska träna idag eller om jag ska ta vilodag eftersom jag jobbar hela helgen och har två timmars lunch. Jag kan funbdera litep å det, däremot så ska jag iväg och byta ett par ballerina mamma köpte till mig. Jag har nog aldrig provat ett par så stora 37:or som de.. Har det varit problem har det såfall varit att de varit försmå. Aja det ör bara mina i-landsproblem. Hoppas ni får en mysig dag i regnet/solen/blåsten vad ni nu befinner er i så hörs vi senare.


Jag och min fina bebis på besök ute på landet i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0