Just another gray monday


Man ska väl inte klaga, visst har vi väl haft ganska så bra väder de två senaste veckorna. Man har kunnat gå i sommarkläder utan att frysa för mycket och man har fått den där lilla vårfärgen! Men ack så tråkigt det är när det där gråa, kalla och trista vädret är tillbaka igen! Jag och Kola kom precis in från vår runda och vi klarade oss nästan från regnet förutom de sista fem minuterna då det kändes som om himlen öppnade sig.

Dagen har varit ganska så intensiv idag och det kanske förklarar min slöhet. Det började med ängdalarundan som morgonpromenad för Kola. Därefter väckte jag John och då var det dags att inviga Stadion för min del! Verkligen ett jättefint gym! Därefter snabbt in i duschen och iväg till mormor som tyvärr blivit sämre :(. Men hon piggnade till när vi var där så jag hoppas allt vänder nu!

Eftersom jag var stressad tidigare så hann jag inte äta så när vi varit hos mormor några timmar bestämde vi att det var dags för sushi! Så vi satte oss på Sushi baren på regementsgatan, supergod veggisushi! Dessutom fick jag smaka en specialare som skulle vara stark! Den var också supergod!

När vi var mätta och belåtna var det dags att åka till Maxi i västra hamnen.. Det hade mamma bestämt i alla fall ocj fixade en gräsklippare. Olyckligtvis var mammas bil för smal helt enkelt och hur mycket vi än försökte så fick vi inte in kartongen på något sätt.. Så John fick bli vår räddare i nöden och låna ut sin bil! Så det ordnade sig ändå :)

Ja och nu sitter jag bara och funderar på vad som händer härnäst. Känns som en lugn, lugn kväll för min del! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0