Morning

Ja som vanligt är det jag och de gamla godingarna som spelas på nätradion som infinner oss på Friskis 06.00 en onsdagsmorgon. Underbar! Tyckte jag somnade hyfsat så snabbt igår så man får väl säga att man känner sig ganska så utvilad ändå. Hade jag däremot hållt ögonen stängda en längre tid imorse hade jag garanterat somnat om! Men inte idag!

Nu har jag idag och imorgon kvar och sedan tar jag helg! Underbart! Även denna helgen är en långhelg, riktigt skönt. Jag ska försöka sova ut ordentligt för jag känner mig lätt trött. Men å andra sidan är ju vädret ganska så tråkigt! Säkert därför man blir lite trött! Aja, hoppas ni får en fin onsdag!

Kram på er finingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0