När regnet smattrar mot rutorna

Idag känns det faktiskt helt okej att jobba. Jag vet inte om det beror på att jag haft lite långhelg eller om det är det ruggiga vädret som gör det helt okej. Jag tror mest på det sistnämnda eller möjligtvis en kombination av båda. Idag behöver inte jag och Robin ha dåligt samvete för att vi jobbar, solen skiner inte =)

Idag är jag tillbaka på träningen är det tänkt. Har haft en såndär ätarvecka och gud vet hur mycket skit och oskit jag tryckt i mig. Misstänker kroppen behövt det! Så nu ska vi köra et tstenhårt pass på lunchen! I eftermiddag/kväll ska jag träffa fina Cassandra, det ska bli såå mysigt! Vad vi ska göra vet vi inte riktigt än men hon kommer hit om ett tag och tränar så då får vi klura ut någonting!

Nu ska jag ut i receptionen igen, hoppas ni inte blir genomblöta i regnvädret! Ta på er regnställ!

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0