Regnrusk!

Då kom det där regnet de faktiskt lovat... Tråkigt men ja vad ska amn göra. Det behövs säkert nu när det varit varmt så länge. Dessutom är det liiite liiite skönt för då kan ajg ta bilen till jobb idag utan dåligt samvete :P Min rumpa behöver vila sig lite från sadeln. AJ så ont jag har efter den!

Har inte hunnit gå med hundarna än, men det får vänta lite eftersom det blev regn, så istället kokade jag upp lite kryddstarka nudlar! Vet inte vad det är med mig, jag är hungrig heeeela tiden! Inte klokt! Men antar att det är bra.. Jag rör mig ju ändå ganska så mycket!

Dessutom har jag varit superduktig nu! Jag sa äntligen upp min hemtelefon. Jag ahr haft den över ett år men jag använder den i princip aldrig och går och betalar 78spänn i månaden för något jag inte ens har i väggen.. Ah nu ljög jag den sitter klart i väggen men den ligger aldrig i klyftan så den är laddad.. Såååå från och med 13 Augusti så har jag ingen hemtelefon alls längre. Det är mobilen som gäller då vänner!

Men nu mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0