Saknade personer


Satt och spanade runt på Facebook som jag brukar göra x-antal gånger om dagen. I högra hörnet såg jag en efterlysning av en kille från Malmö som varit spårlöst försvunnen sedan en 10:e April. Ingen kille jag tycker mig känna igen dock. Därefter började jag söka på saknade personer och jag kan lova er att det är skrämmande mycket människor som bara försvinner. Riktigt riktigt obehagligt! Många försvinner i båtolycker eller liknande medan andra bara ska ner och hämta sin tvätt i tvättstugan.. Många av de saknade är också barn, troligtvis kidnappade men vet vi om de lever? Finns de på andra sidan jordklotet eller i en källare hos grannen, som den där sjuke gubben som låste in sin egen dotter i ett litet "rum".

Man blir mörkrädd när man tänker på hur många som bara försvinner utan ett spår. Obehagligt är det också att veta att man aldrig går säker..

Kommentarer
Postat av: maria

usch, sånt är så jävla obehagligt och hemskt :(

2011-05-09 @ 14:23:12
URL: http://mariaaa.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0