Saturday

Godmorgon godmorgon!
Hoppas ni alla sovit gott för det har jag gjort, förutom en lite läskig dröm jag hade om vår tvättstuga precis innan jag somnade till ordentligt.. Beror nog på skräckisen vi såg på bio igår!

Jaha då sitter man på jobb som vanligt då.. Idag hade det varit skönt med lite sovmorgon men ikke sa nikke. Sen dessutom vaknade jag fem minuter innan klockan ringde, ganska skönt ändå.

Ska upp och träna ett kondispass senare på min tvåtimmars lunch och hoppas på att mitt ben håller. I julas kändes det som om jag sträckte en liiiiiten liiiiten muskel typ inne i höften fast typ ändå i rumpan.. Ja jag vet förklaringen är skitkass men jag vet inte hur jag ska förklara det annars! Jag tror jag ahde ont i två-tre veckor innan det slitade kännas alls. Nu är det samma sak igen, jag vet inte om jag gjort något speciellt eller om jag nastränger den konstigt? Jag kan träna och så men när jag reser mig gör det ont. Ja om det inte slutar snart får jag nog kolla upp det eller få några övningar så den blir bättre?

Hoppas ni har en trevlig lördag så hörs vi under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0