Sommarn är här!

Herregud vilket underbart väder vi haft både igår och idag! Jag och Kola var nere på Limhamnsfältet för dagens motion (ja för Kola alltså, min är lååångt ifrån klar för dagen). Jag hade ändå piratbyxor och en tunn hoodie och ändå svettades jag som en gris! Men det hör till!

Sitter och lyssnar på gamla youtube favoriter jag hade för något år sedan och det är minnen! Det som var viktigt just då poppar upp i skallen och det är ändå ganska så mysigt! Paramores cover på Use somebody är fruktansvärt bra, jag vill näääästan gråta! Nej jag ska inte.. Men jag sa nästan!


Idag ska jag äntligen använda min nyinköpta cykel! Väret är okej, låsen är inhandlade och ja, det finns helt enkelt ingen bra ursäkt för att inte cykla längre. Det som blir mest spännande är att se hur jag lyckas cykla inom John med Kola i cykelkorgen. OM det ens går. Får testa innan jag sticker, annars blir jag sen och det vill jag inte. Det funkade bra på cykeln som är nere hos pappa men denna är liiite annorlunda. But I give it a try!

Ha en fin dag i solen ni som är lediga och ni andra får passa på att njuta av den när ni slutat jobba/gå i skolan eller vad ni nu gör!

Puss o kram hela dan!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Lycka till vännen. Hoppas det går bra för dig :)

2011-05-11 @ 16:54:33
Postat av: Alice

Tack så mycket söta du :D cykelturen till jobb gick bra :D

2011-05-11 @ 17:21:21
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0