Välkommen in


Som musikälskare hittar man ständigt nya och bra låtar/artister. En ny favorit som ständigt återkommer med nya och fräscha BRA låtar är fröken Maggio. Jag är helt frälst i hennes nya radioplåga Välkommen in. Om ni skulle ha missat den finns den ju givetvis på Spotify här.

Dessutom som får jag ett enormt sug på att besöka Sveriges huvudstad.. Det är verkligen år sedan jag var där! Veronica Maggio får mig att tänka Stockholm?! Jag har ingen aning om varför, men det känns som om det är dags för ett besök snart! Jag tror min söta B1 kan tänka sig att följa med en helg i sommar! Så det ska vi nog hinna med, hade varit sååå trevligt! Dessutom kommerm an ju faktiskt IN på både uteställen och barer denna gången.. Senast var jag 18 och hade svårt att komma in. Men inte nu! Tihi!

Nu ska jag fortsätta lyssna på Välkommen in!


Kommentarer
Postat av: Arlinda

yeeees =) jag kan verkligen tänka mig det hahha! jag är på <3

2011-05-31 @ 00:21:02
Postat av: Alice

Hihi wiiie! Tänk vad jag redan känner dig bra :P <3

2011-05-31 @ 11:15:12
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0