Welcome money and bye bye!

Sådär då fick man lön igår så man kunde känna sig rik för några timmar. För någopn minut sedan betalade jag alla mina räkningar så då var det bara bye bye money! Så kan det gå när man har en visdomstand som krånglar...

Tog lite sovmorgon från tvätten idag.. cirka 25 minuter extra och jag kan berätta för er att det var riktigt riktigt soft! Blä vad jag är trött på att tvätta :(. Inte alls kul, men sen å andra sidan är det inte heller speciellt kul när man inte har några rena kläder att ta på sig.

Idag ska jag, mamma och syster på bio. Vi tar den tidiga bion eftersom jag jobbar tidigt imorgon... Blä inte alls taggad på att jobba i helgen, men så kan det ju vara ibland. Jag får väl bara hoppas att tiden går fort! Men i alla fall så ska vi se Insidious på Storgatan som Filmstaden numera heter. Kan ju hoppas på att den är bra!

Aja vänner, hörs sen!


Kommentarer
Postat av: maria

så himla bull när ens pengar bara går åt till räkningar så där direkt! :(



jag visste inte att filmstaden bytt namn. man lär sig nåt nytt varje dag :) hoppas att filmen är bra!

2011-05-27 @ 18:45:10
URL: http://mariaaa.ratata.fi
Postat av: Alice

Ah ja.. man bliri nte glad av det precis.. Men men that's life!



Haha ja visst gör man det´. Jag hari nte reflekterat över det förrän jag skulle gå på filmstaden.. :P

2011-05-27 @ 21:03:57
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0