Daddy was a bright one!

Sitter och lyssnar på States of Massachusetts med Dropkick Murphys, ruggit bra låt. Man blir lite sådär extra glad av krutet även om texten kanske inte är den mest upplyftande :P. Men som sagt man blir glad av öset. Idag känns det hela lite lättare, även om jag har lite ont i magen av lite oro, men det går säkert över snart! Om en timme ska jag dessutom träffa Cassie här nere i Höllviken. Därefter ska alla saker packas ner och djuren ska in i bilen och sedan är det Hejdå Skåne för ett tag. Åter i Halmstad till kvällen alltså eller ja eftermiddag!
Man kan nästan tro att jag och Cassie är gifta eftersom vi pratar säkert minst två timmar om dagen och messar varandra hela tiden. Det har till och med gått så långt att vi skickar gonatt sms haha! Men visst är vi väl lite söta? Jag ska lura med henne till England men shhh! Säg ingenting än, jag ska bara ha en bra plan först ;)

Nu ska jag ta mig lite kaffe innan jag ska klä mig och börja packa ner! Hörs senare!
PUSS!



Kommentarer
Postat av: Cassandra

Haha nä du min fru! Vi stannar i Sverige och semestrar i London haha ;)

2011-11-08 @ 11:03:23
URL: http://cassandraholmstrom.blogg.se/
Postat av: Alice

Haha jaa å du min! Äh nää.. men som sagt jag ska bara komma på en bra plan ;) Säg nu inget till dig själv :P

2011-11-08 @ 11:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0