I allt julpyntande

Så kan man ju lyssna på den här mysiga julsången!



Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Den här låten har du alltid älskat----så länge jag minns :):):) Men på den tiden du var yngre fick mamma dansa i din närvaro....men det var då det! :) Nu mera stänger du musiken...då får jag gå in i ett annat rum eller....så är det tyst! Tydligen får inte mammor dansa eller....? Vi ska kanske sitta o virka osv.....helst i en gungstol....men...den tiden är förbi....jag är 20 år i skallen eller kanske en fjortis som du ofta säger :) Men....det skiter jag i så det så :):):)

2011-11-29 @ 16:41:14
Postat av: Alice

Haha ja sitt du å virka mamma, du stickar ju så det är nästan samma sak;) Jaja, du gör ju som du vill ändå och trots att vi var utomlands såg jag inte dig dansa mer än med tomten;)

2011-11-29 @ 17:53:12
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0