Ikväll har jag världens bästa sovsällskap ...

img_3081 (MMS)

Ikväll har jag världens bästa sovsällskap i sängen! Kleinana! Ja jag lägger mig faktiskt redan för jag är supertrött och ja jag har ingen direkt sysselsättning här i Halmstad. Eftersom jag är häruppe ganska mycket och oftast bara ha husdjuren till sällskap så tänker man ju rätt så mycket, ja nästan lite för mycket. Idag kom jag fram till att mitt liv hat ändrats helt upp och ner på bara två månader. Riktigt sjukt! Jag gör inte det jag gjorde förr, jag bor inte där jag bodde och helt plötsligt är man singel och livet blir bra märkligt? Ja, för att se det positiva i det hela så händer stora förändringar iaf på sammagång och man blir så paff av allt att man bara gillar läget. Vad ska man annars göra? Men ja, detta kommer nog bli bra i slutändan. Jag gilar Halmstad, en del saker börjar som sagt rucka på sig i livet och jag har upptäckt att ens tankeförmåga nog faktiskt kan påverka ganska så mycket! Nu jävlar ska det levas! Sov gott! Hörs imorgon! Pussen


Kommentarer
Postat av: Arlinda

I like it!!!! nu jävlar ska här lever <3

2011-11-05 @ 00:30:33
URL: http://arlindaa.blogg.se/
Postat av: Alice

Jaaa wiie <3, ikväll ses vi!

2011-11-05 @ 10:53:54
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Johanna

helt rätt hjärtat!

Postat av: Alice

Ja visst är det :) ;) Puss!

2011-11-05 @ 16:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0