Invägning

Ja en lite sen invägning men detta får vara för vecka 47, veckan innan dess har jag ingen aning om vad jag låg på. Jag infann mig hemma hos mina föräldrar då, så inte så enkelt att kolal eftersom de inte har någon riktig våg!


Jag är faktiskt jättestolt över mig själv som har lyckats hålla mig såhär "fettfri". Veckan nere på Gran Canaria var fantastisk, första gången på många, många år jag inte känt mig lite småplufsig om magen. En fantastisk känsla! Håll tummar och tår för att jag orkar fortsätta såhär hela vägen till kvalet inför Miss World Sweden. Jag ska verkligen försöka för jag vill ju så gärna!!!

Må hända att jag är liiite kortare än de flesta som tävlar, men å andra sidan kan det vara roligt med en annorlunda Miss World istället för den traditionella supersmala, långa och kurvlösa. Missförstå mig inte nu, jag tycker våra Miss World Sweden har varit fantastiskt vackra. Men lite annorlunda skadar aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0