Mama I just shot a man down

Jag älskar Rihannas låtar, och just Man down är väl helt fantastisk! Den är lika bra idag som när jag först hörde den i december förra året!
Idag har det varit en lugn dag, ja förutom min morgon som var som den var. Humöret försvann där ett tag, men ja det är grått och trist väder också så det kan lika gärna bero på det!
Okej det är bestämt att det iaf blir Malmö på lördag. Jag ska träffa mina två finingar och dricka vin och prata om allt som hänt, eventuellt ut en sväng på lilla torg också! Det känns som om vi alla behöver det här, och dessutom lyckas jag och Arlinda tajma att vara hemma samtidigt! Loveley!!!
Min kväll i bilder:
Soffmys
Pang i bygget
Sitter och funderar på en sak jag jag vill göra.. Jag är inte riktigt säker på att jag vågar, jag var påväg för en liten stund sedan men ångrade mig.. Alltså, ja jag vet inte man ska ju våga ibland men, det känns lite märkligt ibland. Ja jag kan inte berätta vad det är, tyvärr.. Men ja.. Vad säger man? Man lever väl bara en gång och saker och ting kan bara gå åt helvete eller hur?:P Å nej så illa är det inte haha! Nu låter det som värsta grejen det här men det är det inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0