Matvrak


Jag har helt seriöst blivit värsta matvraket. Det är inte kul alls! Det är vråljobbigt! Jag vet att många av er säkert tänker att jag gott kan äta upp mig (ja sånt har jag fått höra typ hela livet, hur jag än sätt ut av både vuxna och jämnåriga) och visst, jag tränar mycket och det är naturligt att man äter mer eftersom kroppen behöver bygga upp sig. Jag kan vara sådär äckligproppmätt, två timmar senare är jag hungrig igen! Dessutom missade jag hälften när jag var och handlade :(

Aja, snart är det nannedags och då blir det väl stopp för minst åtta timmar om inget annat! Funderar på att köra samma schema imorgon som jag gjort idag. Det kändes som om jag hade mycket mer kväll och eftermiddag när man ändrar ordningen på hundarnas långtur och min träning. Men vi får se imorgon ;)

Ja ni får nog räkna med ett gonatt inlägg också, som vanligt!


Såhär kan det se ut när jag borstar tänderna.. Ja och meningen med den här bilden? Ingen alls... Antar ni som brukar följa bloggen har vant er vid alla hemskt "onödiga"bilder! Ni som är nya och fortsätter läsa kommer vänja er! I promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0