Min tisdag


Då är jag mätt och belåten och har hunnit trycka i mig både mat och "skit" ja lite choklad, powerking och lite lite chips. En dag i veckan kan man få kränga ;)

Tidigare idag kom finaste Cassie ner till Höllviken för att fika med mig! Det blev en halv sub var och därefter hjälpte jag Cassie leta underkläder :P. Jag tyckte det var roligast att dra bland rea-trosorna som bara låg i en enda röra. Ja så lättroad är jag haha!

Därefter var det som sagt bara att bege sig mot kära Halmstad igen! Trött som en gris är jag så det känns som om det kommer bli en väldigt lugn kväll idag. Kanske ett varmt bad?










Krängtisdag som sagt.. Inte bara mitt dock ;) Men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0