Nudlar

Oj vad skogspowerwalken gick undan idag! Dock är det tur man har hyfsat bra lokalsinne för jag höll på att gå om samma runda igen. Inte för att det gjort något så, men så roligt är det inte att gå samma tur två gånger. Men så kan det bli när man inte varit på ett ställe mer än en gång haha!

Klockan är bara två, och jag tänkte träna pass ikväll.. Men jag tror närmare bestämt att jag sticker till gymmet om en timme en och en halv. Orkar inte sitta svettig klockan åtta på kvällen och hoppa in i duschen vid nio för att gå och lägga mig med blött hår.. Så kul och skönt är det inte!
Men innan det är dags att bege sig så ska jag käka lite nudlar och drickak affe så jag har bra med energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0