Sovdags?

Ja det får väl snart vara det. Har blivit en ovana att vara uppe till sent på nätterna. Men ja huvudet går ofta på full maskin och wooops så är klockan två. Dessutom har jag världens mysigaste sällskap på kvällarna nämligen Pink och Kola. SOm ni kanske såg i ett tidigare inlägg så har Pink blivit mammagris, hon sitter just nu i knäet. När jag går och lägger mig ska hon sova på en av mina kuddar och på morgonen ska hon kela. Massor av kärlek där.
Kola är ju också kelegris nr1, speciellt nu när Keddy stannade i Ljunghusen. Dem är för söta!
Bebispink <3

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

Godmorgon hihi, ska du se julkalendern idag? :'D

2011-12-01 @ 06:51:58
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0