The big secret

Ja alltså jag får ju påminna er om att ingenting är 100 % säkert än, men eftersom vi pratade om det i affären idag så antar (och hoppas sååååå mycket) jag att det faktiskt kommer bli såhär om jag sköter mig bra nu då. I förra veckan så stannade en av receptionisterna (eventuellt en av ägarna) mig i dörren när jag kom in på gymmet. Jag har en röd hoodtröja som det står Friskis och Svettis på, den enda av kläderna jag har kvar faktiskt, bara för den är så jäkla bekväm!

Hursomhelst så frågade hon om jag var instruktör i något, vilket jag faktiskt inte är, även om jag läääänge läänge velat. Så jag svarade nej. Då frågade hon om jag kunde tänka mig och bli det och ja vi skulle prata om det dagen efter. Hon var inte där och sedan har jag haft mitt..
Idag skulle jag in och lösa nya lotter på Ica, hon gick precis ut när jag kom och då frågade hon om jag fortfarande var intresserad och i så fall av vad. Jag sa att jag i många år tänkt utbilda mig till Bodycombat instruktör men att det alltid kommit saker emellan och ja, nu var det ju några år sedan.. Hon tyckte det lät toppen och sa att deras precis hade slutet och ja hon frågade om jag kunde tänka mig att gå en instruktörsutbildning om de skickade mig! IIH!

Nu hoppas jag såklart på att det blir så! Det hade varit så sjuuukt roligt! Ska prata med henne innan torsdag är det tänkt! Håll nu tummar och tår!

Såhär ser det förövrigt ut för er som inte har koll på vad Bodycombat är :)

Kommentarer
Postat av: Tulle

Sjukt coolt! Härlig kombination av träning och rytm :)Håller alla mina två tummar!

2011-11-14 @ 22:24:43
Postat av: Alice

Ja å roligt som tusan är det! Tack så mycket!! Jag är säker på att det hjälper!

2011-11-14 @ 22:34:34
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh vad kul, Alice!! Jag hoppas verkligen att du får jobba som det :) Håller också tummarna!! Extra kul att dom bara frågade dig utan vidare :) Tror du hade passat utmärkt som instruktör.

2011-11-15 @ 16:04:47
URL: http://mariamelon.com
Postat av: Alice

Aw tack så mycket fina Maria! Jag håller er uppdaterade om vad som händer! Kram på dig!

2011-11-15 @ 23:29:12
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0