Välkommen till Malmööööö

Goddagens fina läsare!

Jag sov faktiskt ganska så gott inatt och somnade nog inte alltför sent jämfört med hur det brukar vara! Yeey! Just nu kör jag några maskiner tvätt och packar lite smått och gott inför mitt Malmöbesök idag, ja jag stannar väl troligtvis tills på tisdag förstås. Så ingen longweekend här inte. Mysigast av allt blir kvällen som jag ska tillbringa med de bästa <3!

SKippar faktiskt träningen idag.. ja jag vet att det är dåligt men en extra vilodag denna veckan kan säkert inte skada! Ibland så får man ju faktiskt, det har ju gått riktigt bra hela veckan så.. ;)

Aja, packa vidare innan jag glömmer det viktigaste!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0