Back home

Ja hem till pappa då alltså.. Har haft världens mysigaste dag med Cassie. Det blev en gogogreen date när hon slutat jobba och därefter var det att hämta Malvas tårta inför morgondagens 2årskalas. Hur mysigt som helst! Däremellan har jag och Kola busat med vår bästis Nemo.
Nu är jag helt slut, det har jag förvisso varit sedan jag vaknade. Ja vi behöver inte upprepa allt som edan är sagt här flera ggr. Även om en del grejer just nu hade varit sköna att ploppa ur sig igen.. Men jag lovade i förrgår att jag inte skulle mer. Inte på ett par dagar iaf.
Tror jag stannar härhemma resten av kvällen och bara tar det lugnt. Ska lyssna på lite musik och datanörda mig ordentligt! Imorgon kväll är det dags fö mer Cassietid! Jag vet helt ärligt inte vad jag gjort utan henne just nu, ingen förstår mig som hon gör. Tack fina gumman <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0