...

Jag är öm i ögonen..trött och jag vet inte men jag tror jag känner av den där Hasselnöts Baileysen.. Jag förespråkar absolut inte alkohol mitt under veckorna (eller i början av dem), men i vissa lägen tror jag det kan få en att slappna av lite. Just idag är det många tankar som flyger runt i skallen och ja... för att göra dem lite mindre hörda så får Baileysen hjälpa till litegrann.. Men bara idag. Jag känner mig ensam.. Å just idag hade det nog kvittat om jag så var med 1000 människor, för en stor del av mig försvann idag. Kanske inte helt och hållet.. men för en längre tid och troligtvis kommer det senare i livet vara på ett annat sätt...

Ja jag är extremt deppig idag. Huvudet värker så att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag vet bara att tiden läker alla sår.. på ett eller annat sätt men det gör inte det hela mycket bättre just nu iaf. Kan ni inte alla hålla tummarna för att jag vinner pengar i veckan och kan bjuda mina tjejer på en weekend i London? Jag behöver komma ifrån lite...

Kommentarer
Postat av: Arlinda

du fixat detta hjärtat och du har alltid oss!! Jag vet att det känns tungt nu men ge det bara tid så kommer du snart må kanon igen det vet jag! Så stark och mogen banan som du är så fixar du allt! <3

2011-10-10 @ 18:51:52
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

fin header :)

2011-10-10 @ 19:19:06
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/
Postat av: Bismillah <3

söt leende på headern:)

2011-10-10 @ 19:27:41
URL: http://koranengudsord.blogg.se/
Postat av: Alice

Tack finaste Arlinda, jag vet jag kommer må bra snart igen.. Men det tar nog sin lilla tid :( Tack för du finns och är världens bästa! <3

2011-10-11 @ 10:11:33
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0