Goodmorning!

Hoppas ni sovit gott fina läsare, själv sov jag sådär de första timmarna. Jag är ju trots allt van vid att gå och lägga mig vid tolv, ett... Men men, jag är okej utvilad i alla fall!

Dock är jag en aning irriterad på 3 som ständigt krånglar och klyddar! Idag kan jag inte ringa ut, ingen kan ringa in till mig men jag kan skicka och ta emot sms? cp eller vad? Nästan bud på att byta operatör så fort abonnemanget går ut. Förvisso inte förrän i juni men det kan vara värt att stå ut och byta för jag pallar inte att det ska krångla hela jävla tiden. Man blir förbannad!

Strax dags att bege sig till skolan i mina nya brallor ;). I eftermiddag kommer världens bästa mamma upp! Yeey! Sen blir det träning också, hur det ska gå vettefan för träningsvärken sedan igår är INTE nådig!

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0