How do u do

Youtube är fantastiska med alla härliga musikvideor och ja all musik överhuvudtaget. Allt finns där. I like it.
Jag har haft en mysig dag med Cassie och Michaela idag. Tankarna har kommit på lite andra saker för ett tag, det behövdes kan ni tro. Även om det bara är för några timmar!
Sitter hemma hos pappa igen och jag tror jag stannar här för kvällen. Orkar inte ta mig en tur till Malmö igen så jag håller mig nog härnere. Förutom allt annat som surrar i skallen just nu så blev jag ledsen ochg irriterad förut. Människor kommer från ingenstans och säger att ja det är väl inte så farligt eller ja men det löser sig. Okej.. För det första vet INGEN mer än jag hur det känns för mig och hur farligt det är för mig. Ni kan tyvärr inte känna de känslor jag känner och därför har ni inte heller någonsomhelst rätt att uttala er, håll käften stängd i så fall. Å ja det löser sig säkert på något sätt, det gör allting. Men som jag och tjejerna snackade om igår så är det inte det jag vill höra.. inte alls. Hjälp mig lösa det eller få mig iaf på andra tankar? Om du nu ska bry dig eller säga något alls det vill säga. Man får lov att ignorera också om det kan vara så eller bara jaha.. sen prata om annat. Ja jag kan tycka det iaf.
Irritation nr två idag är när människor som inte hört av sig på två år helt plötsligt får för sig att höra av sig. Inte för att kolla hur läget är med DIG utan, jaha men du, pratar du med den personen nu? Ehh jaha.. ursäkta men varför skriver du till mig om en annan person? Skriv till personen själv i så fall eller ge fan i det helt. Jag är ingen jävla kontaktförmedling på något sätt alls och tänker inte vara det heller. Bryr du inte dig hur jag mår eller vad jag gör behöver du inte heller bry dig om vem jag talar med, umgås med eller är vän med. Jag kanske är bitchig men jag skiter faktiskt i vilket. Så gör man bara inte, inte i min värld i alla fall.
Avslutningsvis ber jag ingen ta ut någon aggression på mig för tillfället, ja om jag nu mot förmodan inte skulle göra något för som det ser ut nu vet jag inte hur gensvaret kommer bli. Mitt huvud är helt fuckat och det sista jag behöver är gnäll... Jag är inte våldsam men reaktioner och ord kan också såra, tänk på det.

Kärlek till de människor som verkligen bryr sig om hur jag mår <3, jag är fantastisk glad över att ha er i mitt liv. Jag vet vem som verkligen finns där när jag behöver er och som är måna om mig. Ni ska veta att jag kommer göra detsamma för er, för ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Johanna

puss!

Postat av: Maria

Usch, Alice… tycker så synd om dig, förstår din förtvivlan. Var glad att du har så fina vänner som du verkar ha, det är få förunnat! Ta hand om dig, kram!

2011-10-12 @ 19:16:34
URL: http://mariamelon.com
Postat av: Alice

Johanna: Puss söta!



Maria: Tack för att du är så himla söt och kommenterar. Jag uppskattar det supermycket! Jag är jättetacksam för mina fantastiska vänner, jag vet inte vad jag gjort utan dem alltså.. Kram på dig!

2011-10-12 @ 21:07:24
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0