Jag tror jag ugglat klart för natten. Egen...

img_2244 (MMS)

Jag tror jag ugglat klart för natten. Egentligen vill jag inte sova fast jag är trött. Men imorgon vill jag nog hinna med stranden hyfsat tidigt på morgonen med världens bästa Kola. Jag vet jag sagt det innan men jag lovar att han känner av hur jag mår. Han är helt fantastisk och han lämnar mig inte några längre stunder hos pappa. Imorse hade han envisats med att springa in i rummet där jag sov, han ställde sig på bakbenen och tittade på mig. När jag fortsatte sova tyckte han inte det räckte med att titta utan han sträckte sig för att ta mig i håret. Är inte det väldens gulligaste? Pappa berättade det efter deras morgonrunda.  Aja sov så gott, igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0